A https://www.i-joyroom.hu internetes oldal (továbbiakban: Weboldal) használatával és megrendelésének leadásával Ön (továbbiakban: Megrendelő) kijelenti, hogy elolvasta és elfogadta a Weboldal használatára és szolgáltatásaira vonatkozó szerződési feltételeket és azt magára nézve kötelezőnek ismeri el.

I. ÜZEMELTETŐI ADATOK

Üzemeltető: Számel-Göröcs Veronika Zsanett E.V.

Székhely: 3060 Pásztó, Dózsa György út 41.

Nyilvántartási szám: 52957570

Nyilvántartó hatóság: Nemzeti Adó- és Vámhivatal

Adószám: 69281268-1-51

Telefon: +36-30/742-4058

E-mail: info@i-joyroom.hu

Weboldal: https://www.i-joyroom.hu/

Tárhelyszolgáltató: Név: BlazeArts Kft.
                                Székhely: 6090 Kunszentmiklós, Damjanich J. u. 36. 1/8.
                                E-mail:info@forpsi.hu 

II. MEGVÁSÁROLHATÓ TERMÉKEK, SZOLGÁLTATÁSOK KÖRE

A webáruház mobiltelefon tartozékokat forgalmaz. A termékeknél megjelenített képek csak illusztrációk, a valóságtól eltérhetnek.

A termékek kizárólag online, a weboldalon keresztül rendelhetők meg. 

A termékek weboldalon megjelenített ára forintban értendő bruttó ár, az alanyi adómentesség miatt mentes az ÁFA alól (a vásárlásról alanyi adómentes (AAM), 0 Ft ÁFÁ-t tartalmazó számla kerül kiállításra).

Az oldalon megjelenített ár nem tartalmazza a szállítási költséget, amelynek összege a szállítási mód kiválasztása során feltüntetésre kerül. 

A termékek ára nem tartalmazza továbbá az utánvétes fizetési mód költségét. Az utánvét díja 500.- Ft, mely a vásárlás értékétől függetlenül, tehát 20.000.- Ft feletti vásárlás esetén is felszámításra kerül.

III. FIZETÉSI MÓDOK

Webáruházunkban az alábbi fizetési módok közül választhat:

  • Banki átutalás esetén a megrendelt termék ellenértékét előre kell rendezni a 11773425-04793586 számú bankszámlaszámra, a megrendelés számának közlemény rovatban történő feltüntetésével. A szállítás megkezdésére csak akkor került sor, ha az átutalás összege a jelölt bankszámlán jóváírásra került. A megrendelés leadását követő visszaigazolásban értesítjük, hogy rendelése "függő állapotba" került, és amint megérkezik bankszámlánkra az átutalt összeg, rendelését aktiváljuk.
  • Utánvét választása esetén a termék ellenértékét a küldemény átvételekor a futárnak kell kifizetni. Az utánvét díja 500.- Ft, mely a vásárlás értékétől függetlenül, tehát 20.000.- Ft feletti vásárlás esetén is felszámításra kerül.
  • Bankkártyás fizetés esetén a termék ellenértékének kiegyenlítése online fizetési felületen, a Simple Pay rendszerén keresztül történik a fizetési oldalra történő átirányítással.

IV. SZÁLLÍTÁSI INFORMÁCIÓK

A házhoz szállítás és a Fox Post automatába történő szállítás Weboldalon feltüntetett költségei a Vásárlót terhelik. A szállítási díjat a rendelés értéke határozza meg.

A küldemények kézbesítése kapcsán kétféle szállítási mód közül választhat:

  • GLS futárszolgálat: csomagját a GLS munkatársai fogják kiszállítani Önnek a megadott szállítási címre a szállítás napján 8 és 17 óra között. A kiszállítás díja 25.000.- Ft alatti vásárlás esetén 1.990.- Ft, 25.000.- Ft feletti vásárlás esetén ingyenes.
    Kérjük, hogy a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni.

  • Foxpost csomagautomata: csomagja az Ön által megjelölt Foxpost csomagautomatából vehető át a Foxpost rendszere által az Ön részére megküldésre kerülő nyitókód segítségével. A csomagautomatába történő szállítás díja 25.000.- Ft alatti vásárlás esetén 1099.- Ft .- Ft, 25.000.- Ft feletti vásárlás esetén ingyenes.
    Amennyiben a csomag átvételekor a terméken sérülést tapasztal, azt az átvételt követően haladéktalanul jelezze felénk.

A vásárlásról elektronikus számla kerül kiállításra és az Önnek elektronikus levélben kerül kiküldésre a megrendeléskor megadott e-mail címre. 

A váráslásról kiállított számla egyben garancialevél is, 

Termékeink szállítási ideje a készleten lévő termékek esetében 2-5 munkanap. Amennyiben a megrendelt termék a rendelés pillanatában nincs készleten, úgy a szállítási idő 2-18 munkanapot vesz igénybe. Megrendelése beérkezése után a visszaigazoló e-mailben kollégáink minden esetben tájékoztatják Önt a várható szállítás időpontjáról. A termék szállítási idejét a webáruház is ismerteti a pénztár folyamat során.

V. REGISZTRÁCIÓ

A Webáruházban történő vásárlás történhet már regisztrált vásárlóként a saját fiókba történő belépéssel, új vásárlóként az oldalon történő regisztrálással, vagy vendégként is leadhatja rendelését az adatok vásárláskori megadásával. Vendégként történő vásárlás esetén a rendelésnél megadott adatok nem kerülnek mentésre, így azokat egy esetleges későbbi vásárlás alkalmával ismételten rögzíteni szükséges. A regisztrációs vásárlás előnye tehát, hogy amennyiben a későbbiekben is szeretne tőlünk egy terméket rendelni, úgy nem szükséges újonnan megadni az adatait.

VI. A MEGRENDELÉS FOLYAMATA

Amennyiben egy termék vásárlása mellett dönt, a vásárlási folyamat a következő pontok szerint indítható meg:

  1. A kiválasztott termékre történő kattintással megtekintheti bármely termékünk bővebb ismertetőjét. 

  2. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. Ekkor a „Vásárlás folytatása” gombra kattintva dönthet a vásárlás folytatásáról, vagy a „Fizetés” gomb választásával a rendeléshez szükséges adatok megadásáról.

  3. A kosár tartalma bármikor megtekinthető jobb oldalon felül a kosár ikonra kattintva, ahol megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizheti rendelése helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre. A kosárban lévő termékeket adott esetben törölheti a törlés ikon megnyomásával, vagy azok mennyiségét módosíthatja a sorban megadott beviteli mezőbe való mennyiség megadásával.  A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.

  4. Amennyiben megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a "Fizetés" gombra.

  5. A személyes adatok kitöltését – vagy regisztrált vásárló esetén ellenőrzését -  követően meg kell adnia a szállításhoz - és adott esetben számlázáshoz - szükséges címet. Amennyiben a számlázási cím különbözik a szállítási címtől, ki kell vennie a pipát az „Ez a cím szerepeljen a számlázáshoz is” négyzetből és az előugró mezőkben ki kell töltenie a számlázási cím adatait. Amennyiben a szállítási és a számlázási cím ugyanaz, az „Ez a cím szerepeljen a számlázáshoz is” ikonra kell kattintania, ekkor további adat megadása nem szükséges.

    Kérjük, ügyeljen az adatok pontos megadására. Felhívjuk a figyelmét, hogy amennyiben helytelenül kerülnek rögzítésre a személyes és a szállítási adatok, és emiatt a kézbesítés sikertelen lesz, visszaküldés és újbóli kézbesítés válik szükségessé, amelyek költségei Önt terhelik.

  6. A szállítási és számlázási adatok megadása után választhatja ki a szállítási módot (GLS futárszolgálat vagy Foxpost automatába történő szállítás).
    - Házhozszállítás választása esetén a GLS Futárszolgálat gombot kell kiválasztania.
    - FoxPost automatába történő kézbesítés választása esetén a „Foxpost Csomagautomata”  gombot kell kiválasztania, ahol az „Automata választás” gombra kattintva kiválasztható a Vásárló számára ideális átvételi pont. A város begépelésével automatikusan megjelennek az elérhető átvételi pontok. 

  7. A szállítási mód kiválasztását követően választhatja ki a fizetési módot (banki átutalás, utánvét, bankkártyás fizetés).
    - Banki átutalás esetén a megrendelt termék ellenértékét előre kell rendezni a 11773425-04793586 számú bankszámlaszámra, a megrendelés számának közlemény rovatban történő feltüntetésével.
    - Utánvét választása esetén a termék ellenértékét a küldemény átvételekor a futárnak kell kifizetni. Az utánvét díja 500.- Ft, mely a vásárlás értékétől függetlenül felszámításra kerül.
    - Bankkártyás fizetés esetén a termék ellenértékének kiegyenlítése online fizetési felületen, a Simple Pay rendszerén keresztül történik a fizetési oldalra történő átirányítással.

  8. A fizetési mód kiválasztása után az „Elfogadom az Általános Szerződési és Felhasználási Feltételeket” ikon kijelölésével, a „Rendelés fizetési kötelezettséggel” gombra kattintva adhatja le rendelését.

    A rendszer nem engedi tovább addig, amíg nem fogadta el magára nézve kötelezőnek az általános szerződési és felhasználási feltételeket.

  9. A rendelésről a rendszer legkésőbb 24 órán belül egy automatikus e-mailben tájékoztatja, mely a rendszer által automatikusan generált, tájékoztató jellegű, számlának nem minősül, kérjük arra ne válaszoljon.
    Amennyiben kérdése van a rendelésével kapcsolatban, azt az info@i-joyroom.hu e-mail címre elküldött üzenettel teheti meg.

  10. A megrendelés akkor válik hatályossá, ha azt az Üzemeltető e-mailben visszaigazolja. Abban az esetben, ha a megrendelés visszaigazolásra 24 órán belül nem kerül sor, lépjen kapcsolatba az Üzemeltetővel.

  11. A webáruházban történő vásárlás esetén Megrendelő és Üzemeltető között szerződés jön létre, amely írásban megkötött szerződésnek minősül. A szerződéskötés nyelve a magyar. Az így létrejött szerződés Üzemeltető által iktatásra kerül, így az utólag is hozzáférhetővé és megtekinthetővé válik.

VII. KELLÉKSZAVATOSSÁG, TERMÉKSZAVATOSSÁG ÉS JÓTÁLLÁS

Kellékszavatosság

Hibás teljesítés esetén a Polgári Törvénykönyv alapján kellékszavatossági jogok gyakorlására jogosult. 

Ön – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a webáruház számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést a webáruház nem vállalta, annak elvégzésére megfelelő határidőn belül nem képes, vagy az Ön kicseréléshez és kijavításhoz fűződő érdeke megszűnt, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a webáruház költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a webáruház adott okot.

A hibát annak felfedezésekor haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni köteles a webáruházzal. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított 2 éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. A kellékszavatossági jogokat Ön az Üzemeltetővel szemben érvényesítheti. 

A teljesítéstől számított 6 hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket a www.i-joyroom.hu webáruházból vásárolta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

Termékszavatosság

Termék hibája esetén Ön – választása szerint – kellékszavatossági jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet. Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti. A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal. Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított 2 éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti. Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

– a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

– a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

Jótállás

Hibás teljesítése esetén a 151/2003 (IX.22.) Korm. rendelet előírásának megfelelően az Üzemeltető a tartós fogyasztási cikkekre 1 év jótállásra köteles, mely a termék átvételével veszi kezdetét. Tartós fogyasztási cikknek minősülnek például a hangszórók, head-setek és fülhallgatók 10 000 Ft bruttó vételár felett, továbbá minden olyan általunk forgalmazott termék mely a fent említett Korm. rendelet mellékletében megtalálható.

Felhívjuk figyelmét, hogy webáruházunkban nem csak tartós fogyasztási cikkeket forgalmazunk, ezekre a termékekre nem vonatkozik az 1 év jótállás.

Az értékesítésről kiállított számla egyben garancialevél is.

Jótállási igény érvényesítéséhez a vásárlásról kiállított számla szükséges.

A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés, azaz a termék átvétele után keletkezett. 

Felhívom a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Önt a jótállásból fakadó jogok az előző két alcímben meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.

VIII. ELÁLLÁSI JOG

1. A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet értelmében Ön indoklás nélkül elállhat a szerződéstől a termék átvételétől számított 14 napon belül

2. Amennyiben elállási jogával élni kíván, azt írásban, levélben vagy e-mailben teheti meg az általunk biztosított - ezen fejezet alján elérhető és letölthető - nyilatkozat-mintával, vagy olyan egyértelmű nyilatkozatával, amelyben hivatkozik a termékre, az Ön nevére címére, és egyértelműen kifejezi, hogy elállási jogával kíván élni. Kérésére az elállás megérkezését tartós adathordozón (pl.: elektronikus levélben) haladéktalanul visszaigazoljuk. 

3. Elállási nyilatkozatát elektronikus úton az info@i-joyroom.hu e-mail címre, illetve postai úton az Üzemeltető 3060 Pásztó, Dózsa György út 41. szám alatti székhelyére küldheti meg.

4. Postai levél útján történő elállás esetén a levél postára adásának dátumát vesszük figyelembe, amelyet legkésőbb a 14. napon kell postára adni. A levelet - célszerű- ajánlott levélként feladni, hogy egyértelműen bizonyítható legyen a feladás dátuma.

5. Elállási jogát a szerződés megkötésének napja, és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja. 

A termék átvételének időpontja:

  • házhozszállítás esetén a futártól történő átvétel időpontja
  • Foxpost automatából történő átvétel esetén az automatából történő átvétel időpontja

6. Elállás esetén az elállással egyidejűleg a megrendelt terméket sértetlen állapotban, indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb az elállási nyilatkozat közlésétől számított 14 napon belül köteles visszajuttatni postai úton az Üzemeltető 3060 Pásztó, Dózsa György út 41. szám alatti székhelyére. 

7. A visszaküldéssel felmerülő visszaszállítási költségek a vásárlót terhelik. A termékben bekövetkezett értékcsökkenésért kizárólag akkor vonható felelősségre, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.

8. Üzemeltető köteles a termékért kifizetett vételárat visszatéríteni a vásárlónak, legkésőbb az elállást követő 14 napon belül. A visszatérítés kiterjed a fuvarozási költségekre is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Ön az általunk felkínált, legkevésbé költséges fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.) A termékek árának visszatérítése alapvetően banki átutalással történik az utaláshoz szükséges banki adatok megadását követően, azonban a vásárló kifejezett kérésére postai úton történő visszafizetésre is lehetőség van.  

9. Felhívjuk figyelmét, hogy a visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy Ön nem igazolta, hogy azt visszaküldte!

Elállási jog gyakorlásáról szóló tájékoztató és elállási nyilatkozat minta letöltése: elállási_nyilatkozat letöltése

IX. ADATVÉDELMI SZABÁLYZAT

A Weboldal használata során rendelkezésére bocsátott személyes adatokat Üzemeltető bizalmasan kezeli, csak az Adatvédelmi tájékoztatóban megjelölt Adatfeldolgozónak adja át. A megadott adatokat csak az Ön tájékoztatásához, a számlázáshoz, a kézbesítéshez, illetve a folyamatos kommunikációhoz használja fel, kizárólag az Adatvédelmi szabályzatban meghatározottak szerint. 

Az adatkezelési tájékoztató az alábbi linken érhető el: Adatvédelmi tájékoztató

X. PANASZKEZELÉS RENDJE

Webáruházunk célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, a megrendelő teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben Önnek mégis valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát a fenti e-mail címen, vagy levél útján is közölheti. A vállalkozás a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul köteles jegyzőkönyvet felvenni, és legkésőbb 30 napon belül az érdemi válasszal egyidejűleg megküldeni. 

1. Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságnál

A vásárló panaszával elsősorban a területileg illetékes járási hivatalhoz fordulhat, mely webáruházunk esetében:

Nógrád Megyei Kormányhivatal 

Közlekedési, Műszaki Engedélyezési és Fogyasztóvédelmi Főosztály

2. A weboldalon történő vásárlással kapcsolatos jogvita esetén az Európai Unió által létrehozott online vitarendezési platformot (ODR) (http://ec.europa.eu/odr) is igénybe veheti.

3. Békéltető testület eljárásának kezdeményezése:

A békéltető testület célja a fogyasztó és a vállalkozás közötti vitás ügyek bíróságon kívüli, egyezségen alapuló rendezésének megkísérlése. Önnek a weboldalon történő vásárlással kapcsolatos jogvita esetén lehetősége van a békéltető testülethez fordulni. 

Az eljárásra a fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület illetékes. A fogyasztó belföldi lakóhelye és tartózkodási helye hiányában a békéltető testület illetékességét a fogyasztói jogvitával érintett vállalkozás vagy az annak képviseletére feljogosított szerv székhelye alapítja meg. A békéltető testületek elérhetőségei megtalálhatóak a www.bekeltetes.hu oldalon. 

XI. ZÁRÓ RENDELKEZÉS

Jelen dokumentumban nem szabályozott kérdésekben a Magyarországon mindenkor hatályos jogszabályok, így különösen, de nem kizárólagosan a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény rendelkezései, valamint a vonatkozó Európai Uniós rendeletek (így különösen, de nem kizárólagosan GDPR) az irányadók. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.

Közzététel időpontja: 2020 október 22.